Anno Fennica Oy:n verkkokaupan toimitusehdot
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Anno Fennica Oy, y-tunnus 2258244-3. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta kalenterit.fonectanverkkokauppa.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Verkkopankkimaksut, Pankki- ja luottokorttimaksut, Lasku, Erämaksu. Maksaminen tapahtuu Klarna Oy:n kautta.
Hinnat
Kaikki hinnat sisältävät alv:n 25,5%
Toimitustavat ja toimituskulut
Toimitamme tilaukset viikon sisällä tilauksesta Postin tai Matkahuollon kautta. Lähettämisestä veloitamme lähetyksen koosta riippuen alkaen 2,90 €. Hinta sisältää kaikki käsittely- ja toimituskulut. Postikulut ovat samat paketin koosta ja tilausmäärästä riippumatta.
Paketti lähetetään lähimpään postitoimipisteeseen tai pakettiautomaatiin. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postilta ilmoituksen.
Palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.
Palautusoikeus ei koske räätälöityjä tuotteita, esim. asiakkaan omista kuvista painettuja tuotteita. Mahdollisissa reklamaatioasioissa koskien räätälöityjä tuotteita, ota yhteys asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut tai kadonnut postissa, asiakkaan on tehtävä tuotteesta välittömästi reklamaatio postiin.